luna

lovely

luna

lovely

رنگ لباس وتاثیر روانی

رنگ لباس و تاثیر روانی :

پوشیدن لباس رنگ سبز کمک می کند احساس نزدیکی بیشتری با طبیعت داشته باشد همینطور باعث می شود به دیگران احساس آرامش بیشتر یببخشد . طبیعت ذاتی این رنگ که نوعی توازن را در خود دارد ، شما را تشویق می کند به نجوای درون خود گوش داده ، بفهمید برای احساس راحتی بیشتر به چه چیزی نیاز دارید .

پوشیدن لباس رنگ آبی ، شما را رویایی می کند و الهامات شما را افزایش می دهد . این رنگ بسیار آرامش بخش بوده و باعث متمرکز شدن افکارتان می شود . این رنگ باعث می شود برنامه ها و افکار مغشوش از ذهنتان خارج شود و رویا ها و اهدافتان نظم و ترتیب بیشتری بگیرند .

پوشیدن لباس رنگ بنفش شما را بیشتر خیالپردازتر می کند و کمک می کند تا قدرت و اختیار بیشتری در خود احساس کنید . این رنگ عمق احساسات شما را تقویت کرده و شما را صاحب اراده ای مصمم تر می کند . همینطور تواناییتان را در ارائه راهبردهای جدید در زندگی افزایش می دهد .

پوشیدن لباس رنگ قرمز شما را بیشتر اهل عمل می کند و پر مایه و متکبر می سازد . استفاده از قرمز آتشین به شما علم و قدرت این را می دهد تا حرف دلتان را به راحتی زده وآنچه را دوست دارید به دنیا بگویید .

پوشیدن لباس رنگ قهوه ای آگاهی و هوشیاری را افزایش می دهد . این رنگ به شما کمک می کند تا واقعیت و موفقیت را بهتر در یابید و بدانید چه چیزی برای شما بهتر ین خواهد بود .

پوشیدن لباس رنگ لیمویی می تواند توانایی و پیگر بودن را افزایش دهد و به مصرف کننده امکان می دهد که بفهمد برای پیشرفت خود به چه چیزی نیاز دارد .

 

پوشیدن لباس رنگ سیاه توانایی در تمرکز را بالا میبرد . رنگ مشکی ، یعنی غیبت نور ، نا شناخته ها را به شما نشان می دهد . در تاریکی ، افکار شما باطنی و درونی شده وبهتر می توانید به روان و احساسات درست خود تمرکز کنید .

پوشیدن لباس رنگ سفید میزان تحلیل شما را افزایش می دهد . رنگ سفید که اصل همه رنگهاست ، به شما احساس آزادی و رهای بیشتری می بخشد . این رنگ هر موقعیت یا ارتباطی را که باعث حل مشکلات تان می شود ، برایتان روشن می کند .

یک پیشنهاد:برای خرید یک لباس سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که از نظر روحی و سلیقه باب میلتان باشد و افراد خوش سلیقه عقیده دارند رنگ لباس باید متناسب با رنگ پوست ، چشم و مو باشد . هر رنگ لباس در شخصیت و نوع عملکرد تاثیر خاص خود را دارد و توجه داشته باشید که انتخاب رنگ لباس به میزان قابل توجهی در شخصیت شما تاثیر می گذارد و رنگهای روشن القا کننده آرامش، سکون ، شادی و نشاط هستند . رنگهای تیره ، دلتنگی و در طولانی مدت افسردگی ایجاد میکند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
? پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

مثل نقره ای که متناسب پوستمه

? شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

که گفتی بهم میاد

من؟
حالتون خوبه؟
شما؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد