luna

lovely

luna

lovely

کلمه ی دوست دارم

 

 

____________***__*_**** ___________
____________
**__**_____*
__________
___________
***_*__*_____*
_________
__________
****_____**___******
____
_________
*****______**_*______**
__
________
*****_______**________*_**

________*****_______*_______* _____
________
******_____*_______*
______
_________
******____*______*
_______
__________
********_______*
________
__
***_________**______**
__________
*******__________**
_______________                    
_
*******_________*
________________
__
******_________*_*
______________
___
***___*_______**
_______________
___________
*_____*__*
_____________
_______
****_*___*
_________________
_____
******__*_**
_________________
____
*******___**
__________________
____
*****______*
__________________
____
**_________*
__________________
_____
*_________*
__________________
_____________
*_*
__________________
______________
**
__________________
______________
* ___________________

 

 

 

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست

 

اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

 

اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

 

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

 

اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

 

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

 

پس با تمام وجود فریاد میزنم                         

                                       دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد