luna

lovely

luna

lovely

اس ام اس عاشقانه

* خوشبخت ترین پسر کسی هست که اولین عشق یه دختر باشه و خوشبخترین دختر کسی هست که آخرین عشق یه پسر باشه


*مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نف........

 
*عشق ورزیدن خطاست حاصلش دیوانگی ست عشق ها بازیچه اند عاشقان بازیگر این بازی طفلانه اند عشق کو ؟! عاشق کجاست ؟! معشوق کیست؟


*گر چه از دوری این فاصله ها مأ یوسم از همین فاصله دور تو را می بوسم.................


 *
مردها مثل جای پارک (پارکینگ) هستن خوبشون که قبلا اشغال شده بقیشون که مونده یا کوچیک هست یا جلو در مردم هست.


*گر با غم دوریت نسازم چه کنم / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم / چون در نظرم فقط توی ماییه ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کن

*همیشه تصور کن توی یه دنیای شیشه ای زندگی میکنی پس مراقب باش به طرف کسی سنگ نندازی چون اول دنیای خودتو می شکنی.


*
عشق خام میگه: چون به تو نیاز دارم دوستت دارم ، عشق پخته می گه : چون دوستت دارم بهت نیاز دارم.


*
تست معرفت شناسی :اگه دوستم داری یک جوک بفرست . اگه عاشقمی به من زنگ بزن . اگه برات مهمم یک زنگ بزن . اگه دوست داری هم دیگرو ببینیم یه sms خالی بفرست . اگه از من خوشت نمی یاد هیچ کدوم از این کارهارو نکن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد