luna

lovely

luna

lovely

نامه ی عاشقانه ی یک پسر به معشوقش

یک چیز فوق العاده جالب

 

یک نامه ای هست که یک پسر برای عشقش نوشته و این نامه به صورتی به دست من رسیده....  

 

این نامه برای من بسیار جذابیت داشت ......  

 

فکر کنم بخونیدش بد نیست.... 

 

 

به نام آنکه مرا با تو ،  تو را با من و ما را جدا از هم آفرید 

 

امیدوارم ناراحت یا نه ببخشید خوشحال نشوی و باور نکنی  

 

دختری ؛ که بی جهت گریه می کند اما سر شار از احساس و روح پاکش ستودنی است   

.

فکر  میکنم اگر بخواهد به کسی محبت کند و عشق بورزد آن فدد خوشبخترین انسان روی زمین است.  

البته او باید حرف های بد خود را و همین طور توحین کردن به دیگران را کنار بگذارد تا بیش از پیش دوست داشتنی تر شود.  

او دختری خوب است، اما باید از اینکه به کسی بی  خودی گیر بدهد وبا او قهر کند خودداری کند. 

 

..(اسم دختره)..x  دختر با احساسی است و من از همین خصوصیتش خوشم می آید 

 

                                                              دوستدارت                                    

                                                                                             امضا 

نظرات 5 + ارسال نظر
naser شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ق.ظ http://na3er.org


گولم زدی این بیخودی رو خوندم......واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زهرا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

رها پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://mohabbat22.persianblog.ir

بدو بیا تو وبلاگم

منم سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

منم خیلی احساساتی ام

وحدت شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

قشکدی بدا یازن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد