luna

lovely

luna

lovely

جالبه!!

                                                    بسمه تعالی


سلام به همه ی عزیزانم

خسته نباشید


خیلی جالب بود .به طور اتفاقی با یک وبلاگ بر خورد کردم دلم نیومد ننویسم.خیلی جالب بود.

عنوان این وبلاگ این بود :((پسرا لیاقت عشق رو ندارن))!!


خودمونیم حالا واقعا دارن یا ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!11

!

بعد تو قسمت درباره ی من نوشته بود:‹‹ما دو تا دوست هستیم.قصد توهین به هیشکی رو هم نداریم البته تا موقعی که بهمون توهین نشه از پسر ها هم اصلا خوشمون نمیاد چون تونستیم بشناسیمشون.››!!!!!!!!!!!!


خیلی برای من جالب بود ...نمی خوام بگم خوب نوشته بود یا بد نوشته بود یا اینکه بخوام تجزیه تحلیل کنم. یا بگم آفرین خوب نوشتی یا اینکه بخوام انتقاد بکنم....نه اصلا اینطور نیست.!

چون هر کس عقیده ی خودش رو داره ...ولی نمی دونم

برام جالب بدونم از چه لحاظ شناخته که به این نتیجه رسیده و بدش اومده ..جالب هست با انکه فکر کنم سنشون هم زیاد نباید باشه ولی تجربه شون خوبه....!!!!!!!!!!

(خوش به حالشون)


نظرات 2 + ارسال نظر
ژوبین دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://jobin.blogsky.com

سلام
خسته نباشین
وبلاگ جالب و خوبی دارین اگه خواستین با هم تبادل لینک کنیم
مرسی


در مورد مطلب نوشته شده هم
پسرا هم از هر دختری خوششون نمی یاد مگه اینکه بر عکسش ثابت بشه..

علی اکبر سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ممنون که سر زدید....
ممنون که بی لیاقتمون هم کردید...
البته باید بگم این مطلب درباره دخترها هم صدق میکنه البته همشون نه ..این طبیعت انسانه ...میتونه خودش رو برای هر موردی مهیا کنه..البته دوست داشتن و عشق و زندگی و خیلی چیزهای دنیوی برای زسیدن به سر منزل مقصود لیاقت میخواد..پسر و دختر هم نداره....
برام جالبه که یه همچین مطلبی مورد زضایت شما هم بوده...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد