luna

lovely

luna

lovely

توجیه مطلب!!

سلام عزیزان!


خسته نباشید


گفتم یک پست دیگه بدم که مطلب قبل رو اشتباه متوجه نشوید...


ببینید عزیزان من اصلا قصد موضع گیری ندارم....!


وبه هیچ عنوان نمی گم ....که چیز خوبی نوشتن نه ...!


من فقط برام جالب بود از قضاوتی که کرده بود... یعنی یه جورایی قضاوت یکطرفه...!(نگاه کن به


حساب من نمیخواستم قضاوت کنم...!!)


و این هم برام جالب بود که چه طوری به این تجربه رسیدن...! در حالی که این تجربه می تونه بر عکس باشه ...!(دخترا............ندارن)


هر چند که این مطلب گسترده ای رو در بر میگیره و بحث های فراراوانی رو میشه در موردش


کرد...!


ولی من اینو می گم بعضی از تجربه های ما که ما اون هارو کاملا درست فرض میکنیم ممکن غلط باشه....! رو هر تجربه ای نمیشه حساب کرد! (می تونم مثالش رو بزنم ولی نزنم بهتره...یعنی به راحتی میتونم ثابت کنم...!)


و نکته دوم یعنی آخر که بیشتر انسان ها متاسفانه این کارو تو زندگی به راحتی به خودشون اجازه میدن انجام بدن!!


قضاوت هست!!!


فراموش نکنید که قضاوت سخت کاره ممکن در زندگی است که ما این رو دست کم گرفتیم و به راحتی به خودمون اجازه ی چنین کاری رو بدونه داشتن خرد کافی میدهیم!


موفق و پیروز باشید



نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوش پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ http://jo-jo.blogsky.com

سلام داداش کارت عالیه اگه قصد تبادل لینک داری منو با اسمه.:رپ فارس:. لینک کن بعد از طریق فرم نظرات وبلاگ من خبر بده تا با هر نامی که خواستی لینکت کنم

علی اکبر شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبید؟
من هم خیلی زود قضاوت کردم..شرمندم
خوشحالم که این پستت مطلب قبلی رو نفی کرده..
ولی همین جالبی مطلب برای شما میتونه تحریک کننده باشه ..که منم هم با عرض معذرت یکمی زود رنجور شدم...
و دوم اینکه این جمله از طرف دوستتون درباره شما صحت داره؟( از پسر ها هم اصلا خوشمون نمیاد چون تونستیم بشناسیمشون)
این هم جمله ای بود که منو وادار کنه تا یکمی در قضاوتم عجولانه عمل کنم...
ممنون که روشنم کردید
موفق باشید
تا بعد

مریم یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://lovepink.blogsky.com

سلام.قضاوت خوبی نیست .به نظر من نمی شه گفت پسرها لایق عشق نیستند شاید به همان نسبت انها هم همین نظر را داشته باشند ...... اما باید معنی عشق را فهمید و بعد عاشق شد......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد