luna

lovely

luna

lovely

چه خدایم خوب است!!

چه خدایم خوب است ......... و چه بد بنده منم

عاجز و بیدل و شرمنده  ....... منم

مهربان است خدای ؛ و لطیف است وخبیر

می نوازد بنده ؛ می شوم شرمنده

کاش یک لحظه جدایم نکند ....... او ،جدایم نکند

لیک من بد هستم ، گاهگاهی دل پر ارزش را

می سپارم به دگر موجودات ، غیر الله خودم

و چه بد کار و چه مشکل کار است

دل سپردن به کسی غیره خدا

و کسی هم میگفت توپ دل را به کسی پاس مده

نشنیدم من و پاسش کردم .....

و دلم خورد به تیر ، تیر دروازه ی عشق

و نشد گل دل من ... ... چه پکر بودم من

که چرا توپ دلم گل نشده و عزیزی فرمود ؛

توپ دل را به خدا پاس بده

او خودش میگیرد

غم و اندوه مخور ؛ می توان جبران کنی

کاش اینگونه شود و کمی راحتی فکر برای من ساز شود

و دلم وصل شود

کاش اینگونه شود که دلم گل بشود ........

نظرات 1 + ارسال نظر
خلوت دل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

Life is an art masterpiece, not a math problem.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد