luna

lovely

luna

lovely

20 روش عاشقانه

   1  -  همیشه نسبت به هم مؤدب باشید، این کار بسیار آسان است و در کیفیّت روابط‌‌تان تفاوت چشم‌گیری ایجاد می‌کند.

2-
زمانی که برای نخستین بار همسرتان را دیدید و عاشقش شدید را به یاد بیاورید و نامه عاشقانه‌ای برایش بنویسید و طی آن جزئیات آن خاطره را برایش بازسازی نمایید.

3-
داخل اتومبیل همسرتان یادداشتی بگذارید که روی آن نوشته شده : «عشق توست که چرخ‌های دنیا را می‌چرخاند».

4-
وقتی در هوای سرد با هم قدم می‌زنید کت‌تان را درآورده و بر روی شانه‌هایش بیندازید.

5-
به او بگویید با تمام افرادی که تاکنون دیده‌اید تفاوت چشم‌گیری دارد. این موضوع در روابط‌تان تحوّل شگفت‌انگیزی به وجود خواهد آورد.


(
یک زن خوب، الهام‌بخش مرد است. یک زن فوق‌العاده، نظر مرد را جلب می‌کند، یک زن زیبا، مرد را شیفته خود می‌کند. یک زن دل‌سوز، قلب مرد را می‌رباید...)
6-
به پاس قدردانی از زحماتش، دستش را ببوسید.

7-
فکر کنید که دیگر محبوب‌تان را نخواهید دید و پس از آن نامه عاشقانه بلندبالایی برایش بنویسید و به او بگویید او و عشقش برای شما چه معنا و جایگاهی دارد.

8-
در کمد لباس‌هایش عطر بپاشید.

9-
اگر دلتان می‌خواهد احساساتی برخورد کند، شما نیز با او احساساتی‌تر باشید.

10-
زمان، دل‌های شکسته را درمان می‌کند!

11-
به نقطه ضعف‌های همسرتان پی ‌ببرید و زمانی که بین شما مشکلی پیش می‌آید، انگشت روی آنها نگذارید.

12-
دفترچه‌ای از حوادث جالبی که برایتان رخ داده است درست کنید و زمانی که او نیاز به کمی تجدید روحیه و تفریح دارد آن را در اختیارش بگذارید.

13-
همین امشب به هنگام صرف شام در دهان همسرتان لقمه بگذارید.

14-
با او مانند یک انسان رفتار کنید نه یک شیء.

15-
با او به عنوان مهم‌ترین شخصیّت دنیا برخورد کنید.


(
در صورتی که با افرادی که دوستشان دارید هم‌دردی کنید، آنها بیشتر مجذوب شما می‌شوند).
16-
برای حفظ سلامتی‌اش از هیچ‌کاری دریغ نکنید.

17-
وقتی روز بدی را پشت سر گذاشته‌اید سرتان را روی شانه‌های او بگذارید و یک دل سیر گریه کنید.

18-
با همدیگر از فرزندانتان مراقبت کنید.

19-
هرگاه می‌خواهد از خانه خارج شود تا جلوی در خانه دنبالش رفته و او را بدرقه کنید.

20-
هرگاه یک مشاجره لفظی بین شما پیش آمد زود همه چیز را فراموش کنید.

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
behrouz <v چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ http://Www.DownloadKing.Blogsky.Com

از عکس ها لذت ببرید



املای آنها را نیز اشتباه نویشته بودید

درست آنها را در ادامه مطلب نوشته ام

خلوت دل جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ http://khalvated.blogsky.com

عالی بود

خلوت دل شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

پروفسور در مقابل کلاس فلسفه خود ایستاده و چند شیءروی میز گذاشت. وقتی کلاس شروع شد بدون هیچ کلمه ای ٫یک شیشه بسیار بزرگ سس مایونز برداشت و شروع به پر کردن ان با چند توپ گلف کرد. بعد لز شاگردان خود پرسید که ایااین ظرف پر است ؟و همه موافقت کردند.

سپس پروفسور ظرفی از سنگریزه برداشت و انها را به داخل شیشه ریخت و به ارامی تکان داد. سنگریزه ها در بین مناطق باز بین توپهای گلف قرار گرفتند و سپس دو باره از دانشجویان پرسید که ایا ظرف پر است؟و باز همگی موافقت کردند

بعد دوباره پروفسور ظرفی از ماسه برداشت و داخل شیشه ریخت و خوب البته ماسه ها همه جاهای خالی را پر کردند. او یکبار دیگر پرسید ایا ظرف پراست و دانشجویان یکصدا گفتند:بله

بعد پروفشور دو فنجان پر از قهوه از زیر میز برداشت و روی همه محتویات داخل شیشه خالی کرد. در حقیقت دارم جاهای خالی بین ماسه ها را پر میکنم !همه دانشجویان خندیدند. در حالی که صدای خنده فرو می نشست٫پروفسور گفت :حالا من می خواهم شما متوجه این مطلب شوید که :

این شیشه نمایی از زندگی شماست٫توپهای گلف مهمترین چیزها در زندگی شما هستند ٫خدا ٫خانواده٫فرزندان٫سلامتی٫دوستان٫و مهمترین علاقه ها- چیزهایی که اگر همه چیزهای دیگر از بین بروند ولی اینها بمانند٫زندگیتان پا برجا خواهد بود. سنگریزه ها سایر چیزهای قابل اهمیت هستند مثل کارتان٫خانه تان٫و ماشینتان . ماسه ها هم سایر چیزها هستندمسائل خیلی ساده (پروفسور ادامه داد)اگر اول ماسه ها را در ظرف بریزید٫دیگر جایی برای سنگریزه ها و توپهای گلف باقی نمی مونه٫درست عین زندگیتان.

اگر شما همه زمان و انرژیتان را روی چیزهای ساده و پیش پا افتاده صرف کنید دیگر جایی و زمانی برای مسائلی که برایتان اهمییت داره باقی نمی مونه.

به چیزهایی که برای شاد بودنتان اهمییت داره توجه زیادی کنین٫با فرزندانتان بازی کنین٫زمانی رو برای چک اپ پزشکی بزارین٫با دوستانتان و اطرافیانتان به بیرون برین و با اونها خوش بگذرونین. همیشه زمان برای تمیز کردن خانه و تعمیر خرابیها هست. همیشه در دسترس باشین.

اول مواظب توپهای گلف باشین٫چیزهایی که واقعا برایتان اهمییت دارند٫موارد دارای اهمییت رو مشخص کنید. بقیه چیزها همون ماسه ها هستند. یکی از دانشجویان دستش را بلند کرد و پزسید: پس دو فنجان قهوه چه معنی داشتند؟پروفسور لبخند زد و گفت :خوشحالم که پرسیدی٫این فقط برای این بود که به شما نشون بدم که مهم نیست که زندگیتان چقدر شلوغ و پر مشغله هست ٫همیشه در اون جایی برای دو فنجان قهوه ٫برای صرف با یک دوست هست!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد