luna

lovely

luna

lovely

12نکته‌ای که دختر خانم‌ها باید بدانند

12نکته‌ای که دختر خانم‌ها باید بدانند

 


12 مورد وجود دارد که دختر خانم‌ها را در همان شروع انتخاب وتصمیم‌گیری برای ازدواج به اشتباه می‌اندازد. به عبارت دیگر، باید برایانتخاب شوهر مناسب از این 12 خطا دوری کنید:



1.
تهیه یک فهرست بلند بالااز خصوصیات همسر مورد نظر با تمام جزئیات و ریزه‌کاری‌ها اشتباه است. درست است که باید فردی را انتخاب کنید که خصوصیات او به نظرات شما شبیه‌تر باشداما اگر زیاده از حد محافظه‌کارانه عمل کنید و تمام زیر و بم او را موردقضاوت قرار دهید، بالاخره مواردی پیش می‌آید که با فهرست شما همخوانی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود به دلیل مسائل جزئی، فرد مورد نظر را قبول نکنید.


2.
اگر تا یک سنی ازدواج نکرده‌اید و حالا فکر می‌کنید دیر شده و دیگران شما را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و بعد فقط به همین دلیل، فورابه یک خواستگار بله می‌گویید، اشتباه می‌کنید.


3.
مقایسه همیشه کاررا خراب می‌کند. اگر دائم خواستگارها را با هم یا با سایر افرادی که اطرافتان هستند و مورد تایید شما قرار گرفته‌اند، مقایسه ‌کنید، مطمئنانمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید.


4.
اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که دو دستی به غم و غصه یا گذشته چسبیده‌اید، اشتباه می‌کنید. اگر به هر دلیل موقعیت‌هایی را در گذشته از دست داده‌اید، دیگر به آن فکر نکنید. پویاباشید و خودتان را برای آینده آماده کنید.


5. بعضی‌ها به خودشان اجازه نمی‌دهند کسی را دوست داشته باشند و این مساله برایشان مشکل ایجاد می‌کند.مثلا ممکن است فردی از بسیاری جهات مورد تایید شما و دوست داشتنی باشد امابه دلیل حرف و حدیث‌ بی‌منطق و دور از عقل دیگران، مورد تایید خیلی‌هاقرار نگیرد. در این شرایط اگر فرصت دوست داشتن و بله گفتن را از خودتان بگیرید، خطای بزرگی مرتکب شده‌اید.


6.
گاهی بعضی دختر خانم‌ها اعتمادبه نفس پایینی دارند و فکر می‌کنند پر از اشکال هستند و مورد تایید دیگران قرار نمی‌گیرند، در حالی که اگر به نکات مثبت خودشان توجه کنند، ازخیلی‌ها بهتر به نظر می‌رسند.


7.
در مواردی، دختر خانم‌ها انتظار دارندفورا عشق و علاقه شدید و رویایی بین آنها و همسر آینده‌شان به وجود بیایدو به عبارتی طرف مقابل فورا یک دل نه صد دل عاشقشان بشود. وقتی چنین توقعی دارند و زلزله مورد نظر آنها اتفاق نمی‌افتد، فورا دلسرد شده، عقب می‌کشند. اگر انتظار دارید در همان برخورد اول یک رابطه شدید عاشقانه به وجود بیاید؛ جلوی این ازدواج، یک پرچم قرمز بزرگ نگه داشته‌اید. با اینکار واقع‌بینی را کنار گذاشته‌اید، در حالی که دنیای ما کاملا واقعی است.


8.
مرد ایده‌آل زندگی شما با مردهای به اصطلاح ایده‌آل فیلم‌ها کاملا فرق می‌کند. به عبارتی منتظر چنین موجوداتی نباشید، چون فقط به فیلم‌ها تعل قدارند.


9.
گاهی دخترها سراغ فردی می‌روند که هیچ شباهتی به آنها نداردو فقط به یک دلیل خاص مورد تایید آنهاست. یادتان باشد تنها با یک خصوصیت نمی‌توان زندگی کرد.


10.
تمرکز روی نکات منفی خطای بزرگی است. یادتان باشد اگر به هر دلیلی درباره مردها احساسات منفی در شما ‌وجود داشته، آنهارا کنار بگذارید و با دیدگاه مثبت، انتخابی مناسب داشته باشید.


11.
بعضی دختر خانم‌ها که تحصیل و شغل مناسبی دارند، فکر می‌کنند به دلیل رفع نیاز مالی می‌توانند از موضع بالا صحبت کنند و به کمک یک مرد احتیاج ندارند. این دختر خانم‌ها با این طرز تفکر سد بزرگی مقابل خودشان ایجادمی‌کنند و نمی‌توانند درست انتخاب کنند، چون مدام دیگران را از خودمی‌رنجانند.


12.
ایثار و فداکاری بیش از حد، به دیگران بیش از خود فکرکردن و نیاز دیگران را به خود مقدم دانستن اشتباه بزرگی است که بعضی دخترها مرتکب می‌شوند. اگر به هر دلیل بار مسوولیتی به دوش شماست قبول؛اما باید اول به خودتان، نیازهایتان و آینده شخصی‌تان فکر کنید وموقعیت‌ها را از دست ندهید

 

و یک مورد هم که من خودم بیشتر از هر چیزی بهتون پیشنهاد می کنم اینه که قبل از هر چیزی وهرکاری توکلتون به خدا باشه مخصوصا تو همین مورد ازدواج اگه همه چیز رو به خدا بسپارید و سنگ سنگین جلو پاتون نندازید مطمئن باشید خودش همه چیزو براتون ردیف می کنه، برای یک بار هم که شده به خدا اعتماد کنید،مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

یا حق

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ http://biname.blogsky.com

سلام
خوبی؟ چه خبرا؟...
جالب بود... کو گوش شنوا....
ما مردا باید چیکار کنیم؟
خوش باشی

[ بدون نام ] جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام استاد
به به وبت هم مثل خودت جای تامل داره
خوبی چه خبرا؟
محل نمیدی به ما؟نه بابا شما اگه مارو فرامشو کنی ما شما رو فراموش نمی کنیم[:
S003:]
ما هنو با شما کار داریم... فائزه داداشم داره میاد ها....
قربونت برم ان شاءالله که زن داداش خودمی
باز خبرت می کنم
فعلا خداحافظ

نسرین جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

دیدی از بس حولم یادم رفت اسممو بنویسم[:
S007:]
البته میدونم نیازی به اسم نویسی ندارم
چون از طرز صحبت هرکس میتونی بفهمی

keyvan شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.kolbeye-k1.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
با تشکر از این که از وبلاگ من دیدن کردید.
موفق باشید.
خدانگهدار.

saeideh جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

salam azizam
cehtroi? khubi?khoshi?salamti?
faez hamuntroi ke behet ghol dadm arafaro ruze gerfetam
bavar kon nemiduni kheyli hal dad khodayi
kheyli doat kardam
bek hoda goftam khodaya ye shooohare khub gire in dokhtar bendaz ke az hame chi mohemtare
va sefid bakhtesh kon
rsusefidesh kon
harchand midunam hasti
enshala ke be harchi mikhay beresi
rasti ye chizi ....ooooo baz ziad harf zadi yadam raft chi mikhastam begam
yadet umad?
goftam yekam bekhandi

darzemn mikhasta begam kheyli bi marefati ha
yadet nare

ghorbanat
bye

sokute eshgh چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

jaleb bud...!vali charand ham bud...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد