luna

lovely

luna

lovely

یلدای به یاد موندنی...!!

باسمه تعالی



الان که دارم می نویسم نمی دونم باید بخندم یا معکوسش عمل کنم

خدایی خیلی جالب بود،اینکه من شب یلدا هذیون می گفتم!اینا اثرات کم خوابی و بی خوابی!

خانواده دلشونو از خنده گرفته بودن!!!چه چیزای باحالی هم می گفتم مثلا فرمول ریاضی!!سوئیچ و...!!! کلا تو standby بودم شدید!ولی خیلی شب جالب و بیاد مودنی شد برام آخه شبای قبلش نخوابیده بودم منم که نمی دونستم شب یلداست!!!خوشحال بودم که اون شب رو راحت می خوابم دلم از همه بیشتر برا پتوم تنگ شده  بود!  ساعتای 7 بود گفتم خوب دیگه شب بخیر من رفتم لالا تازه اونجا فهمیدم که شب یلداست و داشتم دق می کردم چون همه می گفتن عمرن اگه بذاریم تو بخوابی  خدایی خیلی دپرس بودم...وقتی آدم و به زور بیدار نگه میدارن نتیجه اش همین میشه...!!!!!!!!!



نمیدونم حالا گذشته از این حرفا تا حالا شده آرزوی خواب رو بکنید؟؟؟!!!البته امشب ان شاءالله اگر خدا بخواد گوش شیطون کر آرزوم برآورده میشه...!   


چند وقت پیش اگه اشتباه نکنم یه مطلب جالبی به طور اتفاقی نمی دونم تو مجله بود یا روزنامه خوندم بد نیست بدونید،اینکه نوشته بود کم خوابی یا بیخوابی رو تصمیم گیری تاثیر داره!!


واونایی که خوابشون کم هست باعث میشه تا در کار روزمره ی خودشون تصمیم های اشتباه بگیرن! که البته تحلیل خودم اینه که فکر میکنم این کار به خاطر اثری که بی خوابی روی مغز میگذاره هست البته i dont know



ولی درکل نتیجه ای که می خوام بگیرم اینه که هر کاری می کنین از خوابتون نزنید


و پیام بهداشتی این که مسواک فراموش نشه!



خوب دیگه خیلی مزاح کردیم اون هم به خاطر همین خواب هست که امشب  یه خورده خوشحالم!


التماس دعا

یا حق



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

دمت گرم واقعا که جالب بود وبلاگ باحالی داری

به منم سری بزن
ایمیلتو میدی؟

حسین سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.rooye-khat.blogsky.com

ببخشید اسمم یادم رفت

ایمیتو میدی؟

حجت الله شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://life-stinks.blogsky.com

سلام دوستم خوبی کم رنگی سر نمی زنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد