luna

lovely

luna

lovely

یک دعای زیبا


یک دعای زیبا


از خدا خواستم عادتهای زشتم را ترکم بدهد ،    

                           فرمود : خودت باید آنها را رها کنی.


خواستم  به من صبر عطا کند،          

                           فرمود : صبر، حاصل سختی و رنج است عطا کردنی نیست ، آموختنی است.


خواستم مرا خوشبخت کن                   

                           فرمود :  نعمت از من خوشبخت شدن از تو .


خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند  

                           فرمود : رنج تو را از دلبستگیهای دنیوی جدا و به من نزدیکترت میکنه.


خواستم روحم را رشد دهد    

                          فرمود: نه ، تو خودت باید رشد کنی، من فقط شاخ وبرگ اضافی ات را هرس میکنم تا بارور شوی


از او خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد من هم دیگران را دوست بدارم ،

                          فرمود : آفرین بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد