luna

lovely

luna

lovely

چگونه به حساب خود رسیدگی کنیم؟(ادامه!)

بسمه تعالی

 

 

سلام دوستان

 

وقتتون بخیر و خوشی باشه انشالله

 

روز جمعه خوبی رو براتون آرزو می کنم.

 

خوب یکی از دوستان فرمودند این کارو انجام میدند ولی از مثمره ثمر بودنش واهمه دارند!یا اینکه از کجا معلوم جواب میده!

 

 

خوب در جواب باید بگم :

 

ببینید ثمره ی این کار تنها دست خود ماست...و تنها تلاش ما رو میطلبه!

 

مثلا:من اون اول ها  خوب واقعا برای مطالعه مصمم نبودم ولی فقط برای اینکه اون مطالعه در کارهای خوبم چک بخوره مطالعه میکردم!حتی شده یک صفحه!

 

یا فقط برای اینکه قرآن خواندن در کارهای خوب چک بخوره!هر روز اگه شده 2آیه قرآن می خوندم!

 

یا مثلا برای اینکه  ذکر خدا چک بخوره!ذکر هر روز رو صبح که پامیشدم در حین انجام کار میگفتم!

 

یا برای اینکه ناسزا نگم و چک نخوره:حرف اولش رو که میگفتم بعد آخرش رو به یک اسم دیگه تبدیل میکردم تا بتونم کنترل زبونم رو دست خودم دربیارم!مثلا:هم عصبانی میشدم و میخواستم بگم احمق.. هم اح که میگفتم یادم میومد... ومیگفتم احمد!

 

ببینید به همین راحتی !خیلی چیزای دیگه هستن!که فقط به خودمون نگاه میکنه!

بعد الان نتیجه ش چی شده؟

اینکه اگر قبل  2 آیه قرآن میخوندم فقط برای چک!الان حتما بعد از نماز صبح باید حداقل یک صفحه قرآن رو بخونم یا بیشتر!واگرنه خوابم نمی بره!یا بعد از نماز مغرب عشا قرآن خودش منو میکشه به طرف خودش!که اگه شده یک سوره کوچک بخونم!خدا میدونه که همینه!

 

یا الان اگه ذکر هر روز رو نگم انگار یه چیم کمه!

 

دیگه نه  برای چک خوردن!!بلکه برای خود و خدای خودم این کارهارو انجام میدم.

 

ببینید مثلا من رو خواندن نماز صبح خیلی تعصب دارم!چون هم خدا خیلی بهش اهمیت میده و هم  قضا شدنش جز اون 3 وقتی که زمین فریاد میکشه!اول ها به زور موبایلم بلند میشدم ولی در کمال تعجب خودم!

یک شب که از شدت خستگی فراموش کردم alarmش رو on کنم خوابم برد!

 

باورم نمیشد!دقیقا با صدای الله اکبر اذان چشام باز شد!(البته باید استرس نماز رو داشته باشید!نه براتون بی اهمیت باشه)

 تعجب کردم که چرا موبایلم زنگ نزد!بعد که نگاه کردم دیدم off بوده!

 

به همین راحتی!

 

فقط یک خورده باید به خودتون اهمیت بدین!یک خورده رو خوردتون کارکنید!لازم نیست کوه جابه جا کنید!

اصلا!

فقط  بیشتر به خدا توجه کنید!

 

تصورکنید شما به دکتر رفتین!

و دکتر گفته باید پرهیز کنید تا خوب شین !

و تحت حداقل یک دوره 1ماه و حداکثر 3ماه (که بستگی به خودتون داره!) درمان

مریضیتون خوب میشه!

 

قطعا شما چون سلامتیتون رو دوست دارید اینکا رو میکنین!

 

 

خوب حالا هم من حقیر،به عنوان دکترشما این نسخه رو براتون  نوشتم!

وشما اگه خدا وخودتون و زندگیتون رو وست دارین تمام بدنتون رو تحت فرمان خودتون درمیارین!وباتوکل و کمک از خدا، به نسخه من عمل میکنین!

ودیری نمی پایدکه شما یک پرهیزکار میشوید!وبه هدفتون میرسین!

 

من بهتون قول میدم!

 

درضمن اگه اینکارو انجام دادین و ثمر داد!منو بی خبر نگذارید!

حتی اگه ثمر هم نداد بی خبر نگذارید چون قطعا جایی از کار شما مورد داره!

 

آرزو میکنم که خدا  همه ما رو درجهت رسیدن به این هدف بزرگ ،(خوب بودن و قرب الهی) یاری کند.

 

التماس دعا

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
final-shop جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.final-shop.ir

با سلام دوست عزیز
آخرین مطلبت را خواندم ، مطلب جالبی بود
اما من یک مطلب جالب تر دارم
درامد اینترنتی کاملا واقعی و قانونی
تا آخر مطلب را بخوان بعد اگه بدت اومد نیا ولی اگه خوشت اومد بیا تو
وب سایت فینال شاپ بزرگترین وب سایت فروش بازیها انلاین در ایران
شما با ارسال یک ایمیل به ایمیلی که در اخر مطلب نوسته شده
میتوانید بعنوان یک همکار کمک ما در فروش محصولات کنید
و در مقابل ما هم 10% الی 20% فروش هر محصولی که شما فروخته اید را به شما می دهیم
بعنوان مثال: شما بازی PES 2011 را که قیمت آن 2500 تومان است را از طریق لینک خود فروخته اید . 10% این محصول برابر است با 250 تومان که به شما تعلق می گیرد حال فرض کنیم شما در روز حداقل 50 محصول بفروشید برابر 12500 تومان به شما تعلق می گیرد که این میزان حداقل است و امکان اینکه فروش شما از 50 و درصد شما نیز از 10% به بالا برود نیز هست ، حال بر فرض همین 50 تا و درصد 10%، شما در ماه چیزی حدود 375000 هزار تومان میگیرد
نحوه فعال سازی :
1- شما به ایمیل من که در زیر ذکر شده یک ایمیل می فرستید و در خواست خود را اعلام مینمایید
finalshop@yahoo.com
2-سپس من برای شما یک ایمیل می فرستم و اطلاعات لازم برای ثبت نام را برای شما می فرستم
امتخانش ضرری نداره
باقی توضیحات بعد از ارسال ایمیل برای شما ارسال می کنیم
www.final-shop.ir
اگر وب سایت ما را لینک کنی متشکرم
بزرگترین وب سایت فروش بازی رایانه ای در ایران به صورت آنلاین
راستی وب سایت در حال بروز رسانی است
اما بزرودی تکمیل می شود
یادت نره وب سایت ما را لینک کنی
با نام بزرگترین وب سایت فروش بازی رایانه
راستی خوشحال می شویم خودتان هم از فروشگاه ما خرید کنید
فروشگاه انلاین فینال شاپ جدیدترین بازیها را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد
برای بار دوم می گم یادت نره ما را لینک کنی
منتظر پیامت هستم
www.final-shop.ir

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام.از اینکه جواب پرسشمو دادین سپاسگذارم.مطمئن باشید تمام تلاش خودمو دارم انجام میدم و البته کمک خدا که همیشه هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد