luna

lovely

luna

lovely

جملات زیبا وقابل تامل



گاهی اوقات در زندگی خیلی زود، دیــــــــــــر می شود!



سام منتز : بهترین درمان برای قلوب شکسته آن است که دوباره بشکنند .



فریدریش نیچه : "آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم


غرور هدیه شیطان است و عشق هدیه خداوند، و ما هدیه شیطان را بهم می دهیم ولی هدیه خداوند را از یکدیگر پنهان می کن 



طوری نیست آدم واسه کسی که دوستش داره غرورش و از دست بده ، ولی این فاجعه است که به خاطر غرورش کسی رو که دوست داره از دست بده 



دنیا زنگ تفریح نیست ساعت بعد حساب داریم



آلبرت انیشتین : به جای اینکه سعی کنید مرد موفقی باشید سعی کنید مرد ارزشها باشید



اگر معنای عشق را می فهمم، همه به خاطر توست.” – هرمان هسه



برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافیست.لازم نیست آنرا در قلبش فرو کنی یا گلویش را با آن بشکافی.پرهایش را بزن خاطره ی پریدن با او کاری میکند که خودش را به اعماق دره ها پرت میکند



شکسپیر میگه : زندگی حواسشو جمع میکنه ببینه تو چی دوست داری ،، تا دقیقا همونو ازت بگیره


نظرات 3 + ارسال نظر
باران عشق جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

احسنت.خیلی زیبا بودن

حمیدرضا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://hamidonline.ir

ممنون که سر زدید:دی

R سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ http://ghamshekan.blogfa.com

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای، از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو را باور کنم


حق با تویه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد