luna

lovely

luna

lovely

زن عشق می کارد و کینه درو می کند...


زن عشق می کارد و کینه درو می کند...

زن عشق می کارد و کینه درو می کند...

 دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر...

 می تواند تنها یک همسر داشته باشد

 و تو مختار به داشتن چهار همسرهستی ....

برای ازدواجش ــ در هر سنی ـ اجازه ولی لازم است

 و تو هر زمانی بخواهی به لطف قانونگذار میتوانی ازدواج کنی ...

 در محبسی به نام بکارت زندانی است و تو ...

 او کتک می خورد و تو محاکمه نمی شوی ...

 او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می کنی....

او درد می کشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد ....

 او بی خوابی می کشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی ....

 او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر ...

و هر روز او متولد میشود؛ عاشق می شود؛ مادر می شود؛

 پیر می شود و میمیرد...

و قرن هاست که او؛ عشق می کارد و کینه درو می کند

 چرا که در چین و شیارهای صورت مردش به جای گذشت،

 زمان جوانی بر باد رفته اش را می بیند و در قدم های لرزان مردش؛

 گام های شتابزده جوانی برای رفتن و درد های منقطع قلب مرد؛

 سینه ای را به یاد می اورد که تهی از دل بوده و پیری مرد رفتن و فقط رفتن را در دل او زنده می کند...

و اینها همه کینه است که کاشته می شود در قلب مالامال از درد...!

و این رنج است

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://ghafasetang.blogfa.com

سلام خیلی خوب بود ممنون که بهم سر زدی و لینکم کردی نگفتی با چه اسمی لینکت کنم بهم سر بزن بای

نازنین یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://ghafasetang.blogfa.com

از: خدا
به : تو
تاریخ : امروز
موضوع : خودت
رفرنس نامه : زندگی

من خدا هستم امروز می خواهم به تمامی مشکلات تو رسیدگی کنم به کمک تو هم نیازی ندارم پس روز خوبی داشته باشی
من دوستت دارم و بخاطر داشته باش وقتی شرایط بنحوی هستند که تو نمی تونی از پس مشکلاتت بربیای اصلا سعی نکن که خودت پی راه حل باشی بلکه اونها را به عهده خداوند بگذار
زمانش که برسد خودم رسیدگی می کنم تمامی مشکلات حل می شوند اما در زمانی که من تعیین می کنم نه زمانی که تو می خواهی
وقتی که مشکلت رو پیش من می فرستی دیگه دلیلی برای نگرانی نیست بجای نگرانی روی چیزهایی تمرکز کن که الان توی زندگیت داری شاید تصمیم بگیری که این پیام رو برای یک دوست بفرستی متشکرم با این کار شاید از طریق جدیدی شرایط زندگی اونها رو لمس کنی که تا الان نمی دونستی
حالا امروز یک روز خوب خواهی داشت
خدا اکنون تلاش و دست و پا زدنت رو دیده و دستور می ده که دیگه تموم شه
برکت خدا داره به سمتت میاد



دوست خوبم سلام

ممنونم از حضور گرمت .

موفق باشی

ممنون جالب بود

sara یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.forum.tehranpatogh.ir

سلام اسم من سارا ئه چندتا از مطالبتو خوندم خیلی خوب و حرفه ای کار میکنی
خوشم اومد ازت دمت گرم /
اینم سایته منه
بزرگترین سایت دوستیابی دختر پسرای بالای 16 ساله در ایران
www.forum.tehranpatogh.ir

راستی من اینقدر وقتمو گذاشتم که اینجا بهت نظر بدم توهم 1 دقیقه وقتتو بزار
تو سایت من عضو شو یه نظر بده ...
اینجوری هر دو روز میام نظر میدم شایدم بیشتر با هم اشنا شدیم ..
[نیشخند][بوسه][خجالت][قلب][گل][چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد