luna

lovely

luna

lovely

جالبه!!

                                                    بسمه تعالی


سلام به همه ی عزیزانم

خسته نباشید


خیلی جالب بود .به طور اتفاقی با یک وبلاگ بر خورد کردم دلم نیومد ننویسم.خیلی جالب بود.

عنوان این وبلاگ این بود :((پسرا لیاقت عشق رو ندارن))!!


خودمونیم حالا واقعا دارن یا ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!11

!

بعد تو قسمت درباره ی من نوشته بود:‹‹ما دو تا دوست هستیم.قصد توهین به هیشکی رو هم نداریم البته تا موقعی که بهمون توهین نشه از پسر ها هم اصلا خوشمون نمیاد چون تونستیم بشناسیمشون.››!!!!!!!!!!!!


خیلی برای من جالب بود ...نمی خوام بگم خوب نوشته بود یا بد نوشته بود یا اینکه بخوام تجزیه تحلیل کنم. یا بگم آفرین خوب نوشتی یا اینکه بخوام انتقاد بکنم....نه اصلا اینطور نیست.!

چون هر کس عقیده ی خودش رو داره ...ولی نمی دونم

برام جالب بدونم از چه لحاظ شناخته که به این نتیجه رسیده و بدش اومده ..جالب هست با انکه فکر کنم سنشون هم زیاد نباید باشه ولی تجربه شون خوبه....!!!!!!!!!!

(خوش به حالشون)


فهمیده ام که...

فهمیده ام که...

فهمیده ام که ، همه می خواهند بر فراز قله ها باشند ، اما تمام خوشی و لذت در هنگام صعود اتفاق می افتد .

فهمیده ام که، ما مدت زیادی را صرف آرزو برای نداشته ها و غفلت از داشته ها می کنیم.

فهمیده ام که،در برخی شرایط، انسان فقط به دستی برای فشردن و قلبی برای درک کردن نیاز دارد .

فهمیده ام که، ازدادن گل به دیگران آنقدر خوشحال می شوم که از گرفتنش.

فهمیده ام که؛گفتن عبارت« منو ببخش» آنقدر ها هم مشکل نیست .گفتن «بخشیدمت» مشکل تر به نظر می رسد .

فهمیده ام که؛خشم مانند باد مخالفی است که شعله خود را خاموش می کند.

فهمیده ام که؛باید برای هر آنچه که داری ، شکر گذار باشی هرچند که ممکن است به اندازه کافی نداشته باشی.

فهمیده ام که؛وقتی به کسی چیزی می آموزید ، بخشی از وجود خود را به او منتقل می کنید.

فهمیده ام که؛ رفتار خوب، همیشه مد روز است.

فهمیده ام که؛ خدا هیچ کاری را تصادفی انجام نمی دهد .

فهمیده ام که؛ چیزی که فقط چند لحظه دوام دارد ، ارزش یک عمر از خود گذشتگی را ندارد.

فهمیده ام که؛آدمهایی که هنر درست زندگی کردن را آموخته اند ، مثل آن است که قطب نما مجهزند.

ممکن است که گاهی راه را اشتباه بروند ، اما همیشه به مسیر درست بازمی گردند.

دلم برای کسی تنگ است!!

دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است...

 

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد

 

دلم برای کسی تنگ است ه با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند

 

دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد

 

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد

 

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد

 

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد

 

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد

 

دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست

 

دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده

 

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده

 

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است

 

دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است

 

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییش تنهایی من است

 

دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه است

 

دلم برای کسی تنگ است که محرم اسرار است

 

دلم برای کسی تنگ است که راهنمای زندگیست

 

دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند

 

دلم برای کسی تنگ است که دوست نام اوست

 

دلم برای کسی تنگ است که دوستیش بدون (( تا )) است

 

دلم برای کسی تنگ است  که دل تنگ دل تنگی هایم است

 

دلم برای کسی تنگ است

کاش درد مرا میدانست!

کاش آسمان میدانست درد من چیست


 کاش میدانست نیاز من چیست


 کاش میدانست به یک قطره باران نیز قانعم


 کاش آسمان میدانست درد منی که همان کویر خشک و بی جانم چیست


 دلم مثل کویر از محبت و عشق خشک و بی جان است


 عاشقم ولی یک عاشق تنها ، یک عاشق بی کس!


عاشقی که معشوقش در کنارش نیست ....


 کاش دریا میدانست کویر چیست!


 راز درون دریا رویایی است محال برای همان کویر تنها!


 دلم مثل کویر آرزوی دیدن دریا را دارد


 اما دریایی نیست تنها یک خواب است و بس!


 کاش باران میدانست معنی انتظار چیست...


 منی که همان کویر تشنه و بی جانم سالهاست که انتظار یک قطره باران را می کشم


 اما افسوس که این انتظار بیهوده است...


 و ای کاش آسمان میدانست درد دل این کویر خسته و تشنه چیست ؟!