luna

lovely

luna

lovely

sms های توپ

از یارو می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه پیاده خیلی راهه...

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست ... اما حیف این تازه اول یک زندگیست...

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی...

زندگی چون گل سرخست پر از خار و پر از عطر و پر از برگ لطیف ..... یادمان باشد اگر گل چیدیم.خار و عطر و گل و برگ. همه همسایه ی دیوار به دیوار همند... ... .


من بلد نیستم برای دیگران اس ام اس بفرستم  به من یاد میدید لطفا... .

DJ مخفّف چه کلمه هایی است؟ الف) disk jockey ب)دایی جواد ج)دمبه و جیگر د)دوست داشتنی و جیگر...


سوال روان شناسی: با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه! سوال:افسرده هستید یا نه؟...


زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم... اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن...

پروانه برای آن که نسوزد، شمع را فوت کرد...

! ؟ . . !؟ . ؟! ؟ ؟ .. . . ! به جانه خودم یادم رفت چکارت داشتم؟؟ . . ! ؟ ؟ اهان یادم امد دوستت دارم !..!!!!...



یه سمبوسه بهت هدیه می کنم 2 حرف اولش مال دشمنت بقیش مال خودت..

 

 دوستی داری دوستت دارد دوستش بدار


من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی...



گل را دوست دارم تو را هم دوست دارم گل را برای بوییدن تو را برای بوسیدن گل را برای یک لحظه تو را برای همیشه... .


من اون ماهی قرمز کوچولوهستم تو دل شیشه ای تو * * * * مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم...


تو رفته ای بی من تنها سفر کنی من مانده ام که بی تو شب ها سحر کنم تو رفته ای که عشق من از سر به در کنی من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم...


روزی که پیک مرگ مرا میبرد به گور من شب چراغ عشق تو را نیز می برم عشق تو نور عشق تو عشق بزرگ تواست خورشید جاودانی دنیای دیگرم... ا


عشق رازی است مقدس . برای کسانی که عاشقند ، عشق برای همیشه بی کلام میماند ؛ اما برای کسانی که عشق نمی ورزند ، عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست...

چه دلیست این دل من ؟ که ز تردی چو یک ساقه ی تاک به شتابی که تگرگ بشکند ساقه و از هم بدرد پیکر برگ یا به آسانی یک شاخه ی گل می شکند چه دلیست این دل من...



جبران خلیل : عشق برای رشد تو و برای پیرایش توست ... میندیش که می توانی عشق را هدایت کنی ، زیرا اگر عشق ارزشمند بیابدت ، هدایتت خواهد کرد.... .


عشق شادیست عشق آزادیست عشق آغاز آدمیزادیست....

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد