luna

lovely

luna

lovely

قصه ی عشق

زن جوان : یواش برو من می ترسم

مرد جوان : نه این جوری خیلی بهتره

زن جوان : خواهش میکنم من خیلی می ترسم

مرد جوان : خوب ، اما اول باید بگویی که دوست دارم

زن جوان : دوست دارم ، حالا میشه یواشتر برونی

مرد جوان : مرا محکم بگیر

زن جوان : خوب ، حالا می شه یواش بری

مرد جوان : به شرط این که کلاه کاسکت مرا برداری و روی سر خودت بگزاری ، آخه نمی تونم راحت برونم اذیت می کنه

روز بعد واقعه ای در روزنامه ثبت شده بود برخورد موتور سیکلت با ساختمان حادثه آفرید . در این سانحه که به دلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری در گذشت

مرد جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود . پس بدون اینکه زن جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت و خواست تا برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند

__________________

جمله های ENGLISH

زندگی بدون عشق بی معنی است و خوبی بدون عشق غیر ممکن


life whithout love is none sense and goodness without love is impossible

 


عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود


love is something silent , but it can be louder than onything when it talks

 


عشق آن است که همه خواسته ها را برای او آرزو کنی


love is when you find yourself spending every wish on him

 


عشق گلی است که دو باغبان آن را می پرورانند


love is flower that is made to bloom by two gardeners

 


عشق گلی است که در زمین اعتماد می روید


love is like a flower which blossoms whit trust

 


عشق یعنی ترس از دست دادن تو


love is afraid of losing you

 


پاسخ عشق است سوال هر چه که باشد


no matter what the question is love is the answer

 


ادامه مطلب ...

smsعاشقانه

عاشقانه

 

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم.

 

^^^^^^

 

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند .

^^^^^^

عشق و دوست داشتن از پی هم می آیند ، اما هر گز در یک خانه منزل نمی کنند .


^^^^^^

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش:
من که شب بودم
و شب هستم
و شب خواهم بود
به امیدی که تو فانوس شب من باشی

 

^^^^^^

 

 زمانی که فکر میکنی در 7 تا آسمون یه ستاره هم نداری یکی یه گوشه ی دنیاست که برای دیدنت لحظه شماری میکنه


^^^^^^

 

 عشق از دوستی پرسید:فرق من و تو چیست؟
دوستی گفت من آدمارو با سلام آشنا میکنم((تو با نگاه))
من آدما رو با دروغ جدا میکنم((تو با مررررررررررررررررررگ))


^^^^^^

 

اشک تنها موجودی است که چون از چشم می افتد عزیز میشود

 

^^^^^^

 

برای هزارمین بار پرسید:تاحالا شده من دلت را بشکنم؟
منم برای هزارمین بار به دروغ گفتم نه هیچ وقت!!!
تا مبادا دلش بشکنه.

^^^^^^

 

اگریادم کنى یانه،من ازیادت نمی کاهم ، تورامن چشم درراهم،تورامن چشم درراهم .

 

^^^^^^

 

هرگزبرای عاشق شدن به دنبال باران و بابونه نباشی گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

 

 

^^^^^^

 

ادامه مطلب ...

کلمه ی دوست دارم

 

 

____________***__*_**** ___________
____________
**__**_____*
__________
___________
***_*__*_____*
_________
__________
****_____**___******
____
_________
*****______**_*______**
__
________
*****_______**________*_**

________*****_______*_______* _____
________
******_____*_______*
______
_________
******____*______*
_______
__________
********_______*
________
__
***_________**______**
__________
*******__________**
_______________                    
_
*******_________*
________________
__
******_________*_*
______________
___
***___*_______**
_______________
___________
*_____*__*
_____________
_______
****_*___*
_________________
_____
******__*_**
_________________
____
*******___**
__________________
____
*****______*
__________________
____
**_________*
__________________
_____
*_________*
__________________
_____________
*_*
__________________
______________
**
__________________
______________
* ___________________

 

 

 

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست

 

اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

 

اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست

 

اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

 

اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

 

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

 

پس با تمام وجود فریاد میزنم                         

                                       دوستت دارم

چقدر سخته!!!!!!!

وای که چقدر سخته قلم تو دستت باشه و ورق زیر دستت ولی چیزی برا نوشتن نداشته باشی

وای که چقدر سخته تمام وجودت شوق نوشتن داشته باشه اما ندونی باید چی بنویسی

خیلی سخته وقتی دستای نازنین یارت تو دستته یه حس نا امید کننده تمام وجودتو بگیره و صدایی که از درون فریاد خواهد زد این دست ها مال تو نیست

به خدا سخت نیست اگه کسی رو که دوست داری دوستت نداشته باشه

به خدا سخت نیست اگه کسی رو دوست داشته باشی و اون ندونه

به خدا سخت نیست اگه عشقت قلبتو بشکونه  

ولی وای به اون روزی که کسی رو با تموم وجود دوست داشته یاشی و او هم تو رو یار بخونه ولی در اوج این عاشقی این حقیقت تلخ به یادتون بیاد که هرگز به یکدیگر نخواهید رسید

 

 

سخنان دانشمندان

* علف هرزه چیست؟ گیاهی است که هنوز فوایدش کشف نشده است. ""امرسون""

 * ما سه چهارم از اصالت وجودی خود را به قیمت شبیه شدن به دیگران از دست می دهیم. ""آرتور اسکوفنور""

* هنگامی که مردم بیان می کنند هرروز باخدا سخن می گویند؛ مومن خوانده می شوند اما هنگامی که می گویند خداوند هرروز با آنها گفتگو می کند دیوانه نام می گیرند. ""نیل دونالدوالش""

* هنگامی که خدا انسان را اندازه می گیرد متر را دور (( قلبش )) می گذارد نه دور سرش. ""نور من و ینسنت پیل""

 * شخص نادان یک درخت را همان گونه نمی بیند که یک دانا می بیند. ""ویلیام بلیک""

* عیب جامعه این است که همه می خواهند فرد (( مهمی )) باشند ولی هیچکس نمی خواهد انسان (( مفیدی )) باشد. ""لویی پاستور""

* هر انسانی باید قبری به اندازه مناسب داشته باشد تا خطاها و تقصیرات دوستش را در آن دفن کند. ""هنری وارد بیچر""

* زندگی به تناسب شهامت آدمی گسترش یا فروکش می یابد. ""آنین نین"" * برای کشتی ای که معلوم نیست به کدام بندر می رود باد موافق معنا ندارد. ""میشل دو مونتی""

* سه چیز در زندگی بشری اهمیت دارد. نخست مهربانی است. دوم مهربانی و سوم مهربانی است. ""هنری جیمز""

* روزی از فرمانروایی پرسیدند تو که چند سال پیش پینه دوزی بیش نبودی چطور به فرمانروایی رسیدی؟ او پاسخ داد: من پینه دوز خوبی بودم. ""جی.پی.واسوانی""

 * به خدا نگوئید چه مشکلات بزرگی دارید به مشکلات بگوئید چه خدای بزگی دارید. ""آنتونی رابینز""

 * تجربه نشان داده است که اولین دفاعیات انسانهای ضعیف (( متهم کردن )) است. ""ساموئل کولریچ""

 * (( ترس )) همچون چوبی لای چرخ زندگی است. ""دنیس ویتلی""

 * مایوس مباش زیرا ممکن است آخرین کلیدی که در جیب داری قفل را بگشاید. ""تروتی دیک""

* همیشه بهشت آنجاست که درخت دانش سر افراخته باشد. ""نیچه""

* دستهایی که در حال خدمتند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می خوانند. ""ساتیا سایی بابا""

توصیه به خانم های جوان(طنز)

اگر دوست دارید وقتى به خانه میآیید ؛ یکى دور و برتان بچرخد و خودش را برایتان لوس بکند و نشان بدهد که از دیدن شما واقعا خوشحال است...


*
اگر دوست دارید وقتى غذا مى پزید ؛ یکى باشد که هر چه جلویش بگذارید با علاقه بخورد و هیچوقت هم نگوید که دستپخت مامان جانش بهتر از دستپخت شماست...




*
اگر دوست دارید کسی را داشته باشید که همیشه ی خدا برای بیرون رفتن از خانه حاضر یراق باشد و هر روز و هر ساعتى که شما بخواهید همراه شما به کوچه و خیابان بیاید...



اگر دوست دارید بقیه مطلب را بخوانید



*
اگر دوست دارید کسی را داشته باشید که هیچوقت کانال های تلویزیون را به میل خودش عوض نکند و به فوتبال هم علاقه اى نداشته باشد ؛ اما همپای شما تا بوق شب پای تلویزیون بنشیند و فیلم هاى رمانتیک تماشا کند...
*
اگر کسى را میخواهید که هیچوقت بهانه های الکى نمى تراشد و از شما ایراد های بنى اسراییلى نمى گیرد...
*
اگر کسى را میخواهید که برایش اهمیت ندارد که شما زشت اید یا زیبا ؛ چاق اید یا لاغر ؛ پیرید یا جوان...
*
اگر کسى را مى خواهید که همواره به حرف های شما گوش میدهد و بدون قید و شرط دوست تان دارد...


توصیه میکنم که یک سگ بخرید....