luna

lovely

luna

lovely

SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه..............اس ام اس شعر

در وجودم چیزی هست که تو را نجوا می کند ... و تنها عشق مرا رها م

ی کند ... و نور آن نگاهی ست که تو به من روا می کنی ... پس عشق و نور را از من دریغ نکن و بر من بتاب که بی عشق تو ؛ بی نگاه تو ؛ بی تو رو به غروب رهسپارم .... مرا به طلوعی دیگر برسان ....
--------------------------

اس ام اس عاشقانه..............اس ام اس شعر


صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم و می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی و من می شنوم می شنوم هیاهوی زمانه را که تو را از پریدن و پرکشیدن باز می دارد آه ، ای شکوه بی پایان ای طنین شور انگیر من می شنوم به آسمان بگو که من می شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و می شنوم هر آنچه در سکوت تو نهفته
-----------------------------

اس ام اس عاشقانه..............اس ام اس شعر
آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند.

------------------------------

اس ام اس خنده دار اس ام اس جدید اس ام اس جوک موبایل جوک جدید جوک خنده دار جوک عیدی اس ام اس نوروزش اس ام اس عاشقانه sms love sms joke

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوبی دارید .. با آرزوی موفقیت بر شما . به ماهم سر بزنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد