luna

lovely

luna

lovely

طالع و فال پرنده ی ماه تولدتان

پرنده ماه تولدتان از شما چه می گوید: ماه‌های تولد معمولا از پر رمز و رازترین گزینه‌‌هایی هستند که روان شناسان را به سوی خود جلب می‌کنید و بر همین اساس انها افراد را به رنگ‌ها، گل‌ها، میوه‌ها و پرندگان مختلفی تشبیه می‌کنند که می‌توانند رازهای مگوی شخصیتی را بازگو سازند.


اول فروردین تا 25فروردین(شاهین)
مقتدر و توانا هستید. معمولا با مهارتی که در کارها و عملتان دارید می توانید از موانع بسیار سخت عبور کنید و در نهایت زرنگی ابن کار را به گونه‌ای انجام می‌دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید.



اگه دوست داشتید بگین تا پرنده ی ماه تولد شما رو هم بگذارم.


درخواست جدید:ماه اردیبهشت 

 

 

۲۶  فروردین تا ۲۲ اردیبهشت مرغابی

 

 

برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می خرید ، اما با این حال برای شما هدف وسیله را توجیه نمی کند. گاهی بی دقت می شوید ، بنابراین ضررهایی می بینید.


 

۲۳ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد قمری

 

 

طبیعتا آرامش طلب هستید و از یک زندگی عاشقانه لذت می برید و بندرت از آن خسته می شوید . بردبار ، سازگار و در عین حال جذاب هستید.

4اذرتا 2دی(کلاغ)
به غایت گیرا، پر انرژی و مقاوم هستید و همچنین با هوش، در نتیجه در حل مشکلات بسیار ماهر و زبر دست می‌باشید.عاشق رقابت می‌باشید و از طبیعت،جنگل و اصولا محیط‌های بکر طبیعی بسیار لذت می‌برید.
 
نظرات 6 + ارسال نظر
امیرحسین چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
شما نویسنده ما شدید.
فقط نام کاربریتان رو مجبور شدم به جای luna این بگذارم: lunna
(با دو تا n)
پسوردتون همونه.

نیما پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://biname.blogsky.com

سلام خانم فائزه
پس تکلیف من که آذری هستم چیه؟
خوش باشی

امیرحسین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.apvt.blogsky.com

ایمیلتو بده با هم چت کنیم یا شماره گوشیت یا چیزی.

نیما دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://biname.blogsky.com

سلام فائزه
خوبی؟
مرسییییییییییی...... واسه من نوشتی....!!
خداییش دقیقا مشخصات خودمه....
اگه منو نمیشناسی من همین جوریم ها.....
بازم ممنون.....
راستی با نام luna لینکت کردم...
خوش باشی

? شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

پرنده ماه تولد منو هم بزار
اردیبهشتم
گنجیشک خوبه
همونی که ترسناکه

به درخواست شما گذاشته شد
گنجشک خوبه همونی که ترسناکه؟؟؟؟؟

ایمان شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

چرا آذر و دی و فروردین برات اهمیت بیشتری دارن ؟

ببخشید آقای ایمان من کی گفتم آذر و دی و فرودین اهمیت بیشتر دارن؟
تحریف نکنید لطفا
اگه ماه آذر رو هم گذاشتم به درخواست کاربرگذاشته شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد