luna

lovely

luna

lovely

روز زیبای دهوالارض

بسمه تعالی



سلام دوستان خسته نباشید   


قبول باشه ،امروز، روز فوق العاده زیبایی بود از نظر من خیلی با صفا بود ولی خیلی زود تموم شد !

مثل روزای دیگه ولی یه خورده زود تر تا چشم بهم زدم دیدم ...(دقت دارید که چطور ثانیه های عمرمون داره می گذره و ما غافل هستیم!)

امروز از همون 4روزی که می گن تو سال روزه اش خیلی ثواب داره بود!

خوشحالم که سعادت روزه گرفتن رو خدا در یک چنین روزی بهم داد.

ان شاءالله که نماز و روزه های همه مورد قبول  در گاه حق قرار گرفته باشه.

من که امروز خیلی لذت بردم.

راستی جمعه ی دیگه هم روز عرفه هست ،از خدا می خوام که توفیق روزه رو ازما نگیره

ان شاءالله اگه زنده باشیم و توفیق نصیبمون بشه روزه می گیریم گفتم یه یادآوری بکنم بهتون که اگه امروز رو از دست دادید جمعه ی بعد رو از دست ندید.


التماس دعا

شاد باشید

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعیده عرفانیان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
چطوری دختر؟
نمی گی دلم برات یه ذره شده ؟؟
تو هنوز دست از این کارات بر نداشتی؟
ما رو کع روانی کردی؟تورور خدا این جماعت تفلک بازدید کننده رو کچل نکن
خوب بابا الان میدونم اگه بودی هچی نمیگ فتی من از اون نگاه معنی دارت باید خجالت می کشیدم
قربونت برم ناراحت نشی از دستم ها شوخی کردم
گفتم یه خورده بخندی هرچند خندوندن تو کار هرکسی نیست و پدر در میاره

فائزه حالا از شوخی گذشته خیلی دلم برا خودتو حرفات تنگ شده ای کاش دوباره میشد برگشت به عقب...
بازم میگم فائزه خیلی دلم برات تنگ شده
راستی یه خبر خوشحال کننده دارم برات
اون کاری که گفتی رو انجام دادم
و بهش عمل کردم گناهم بی گناه ...
خوب دیگه خانم خانما مگه میشه کسی به حرف تو نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد