luna

lovely

luna

lovely

قصه ی خوشبختی

قصه ی خوشبختی




ای کاش همیشه در قصه ها زندگی می کردیم .

ای کاش زندگی ما در قصه ای شیرین و زیبا خلاصه می شد.قصه ای که در آن غم و غصه و کینه راه نداشت .

قصه ای که در آن غم و جدایی نبود قصه ای که فقط مهر و عاطفه و لبخند وجود داشت و همراش شادی و نشاط بود .ای کاش زندگی ما هم مانند همان قصه مادر بزرگ با یکی بود یکی نبود آغاز می شد و در زیر گنبد کبود با خیرو خوشی به پایان می رسید .

قصه های مادر بزرگ همیشه خوشی و شیرینی داشت و در قصه هایش همیشه از قهر و جدایی آشتی ِ عشق و عاشقی و جشن و سروریکه بر پا بوده صحبت می کرد . ای کاش من در همان قصه مادر بزرگ زندگی می کردم و خوشبختی را با تمام وجود لمس می کردم .

ولی افسوس .....

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://hassanfulady.blogsky.com

محل تبلیغات شما در وبلاگ خودم.(رایگان) 1000بازدید در روز
متن یا بنر آگهی خود را در قسمت نظرات وارد کنید.
اگر می خواهید وبلاگ شما معروف شود در آگهی نام وبلاگ خود را درج کنیدو بگویید که برای تبلیغات نظر می دهید.
به وبلاگ من هم یه سر بزن.نظر یادت نره!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد