luna

lovely

luna

lovely

پیوست

بسمه تعالی


با سلام


خدمتتون عرض کنم که

در پست قبل نظرات بسیاری داده شد اما...

خدمت دوستانی که برای تایید نشدن نظر اتشون شکایت دارن عرض کنم لطفا به هنگام نظر دادن شخصیت خودتون رو حفظ کنید

و در این وبلاگ حق توهین به اسلام ، قرآن و... را نخواهید داشت

کسانی که قصد بی حرمت کردن و زیر پا گذاشتن شخصیت خودشون رو دارن بهتره همین اول صفحه وب رو ببندند

و نظراتی رو که توهین به مقدسات باشه تایید نخواهد شد.

قابل توجه دوستانی که این رو نشانه ضعف میدونن یا کسانی که متاسفانه پیامبر بزرگوار گرامی ما مسلمانان رو ممد خطاب میکنند  وخیلی از این قبیل بی احترامی ها که من حتی شرم میکنم به زبون بیارم!

وحداقل حرمت خودشون رو حفظ نمیکنند.


به اطلاع می رسانم از همین تاریخ به بعد به این نظرات هم حتی پاسخ نخواهد داده شد چون من نه فرصتشو دارم ونه دیگه حوصله شو!که با افرادی ضد دین و کسانی که فاقد شعور اسلامی و حتی شعور ذاتی هستند پاسخ و به بحث بپردازم!

در همین مدت کوتاه متاسفانه 50 نظر بیخود حذف و  پاسخ داده شد!


نظرات سازنده ودرخور شما قطعا تایید واستقبال خواهد شد.



یاعلی



اللهم عجل لولیک الفرج






نظرات 4 + ارسال نظر
عبدالله پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.Sireyeheidari.Blogsky.Com

سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه. ممنون از اینکه به من سر زدید و منو راهنمایی کردید و حتما استقبال خواهم کرد، ضمنا شما هم وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید، اگر امکانش هست منو با نام « سیره حیدری » لینک کنید و بعد به من خبر بدید با چه نامی لینکتون کنم.

موفق باشید، با تشکر

[ بدون نام ] شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
خوبی فائزه جان
از دست این قبیل افراد ناراحت نشو
متاسفانه اینا ادب که هیچی شرمو حیا هم ندارن
من آپم خوشحال میشم سر بزنی به وب لاگم

سلام عزیزم
متشکرم از لطف ومحبتت
اما بهتر بود حداقل اسمتو می نوشتی
یعنی من الان باید حدس بزنم آدرس وبلاگ واسمتو؟

رمانتیک دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام فائزه جان
مرسی ازحضورگرمت عزیزم
نمیدونم چرا یادم رفته بود آدرس وبلاگمو بذارم
من از قم برگشتم
یاد همه هم بودم و همچنین یاد شما
موفق باشی

سلام عزیزم
بسیار بسیار سپاس ازلطف بزرگی که در حقم کردی
شادوسربلند باشی

ستاره چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام خانم خانما شماکه فرموده بودی جوابمو دادی پس کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد